Smaki Zdrowe ciało

Dietetyczne gofry – pomogą przetrwać końcówkę zimy

4 marca 2016

Spojrzałam wczoraj na swojego bloga i doszłam do wniosku, że ostatnimi czasy wygląda tak, jakbym przestała jeść. Dawno już nie dzieliłam się żadnym przepisem, choćby najprostszym. Ale nie dlatego, że rzuciłam w cholerę gotowanie i jedzenie 😉 Wyglądam już wiosny i tego co nam ofiaruje. Staram się jeść sezonowo, a dla mnie ten sezon jest nudny i nijaki. Brak mi natchnienia do tworzenia nowych smaków i światła dziennego, które mogłabym wykorzystać do zrobienia zdjęć. Przygotowując posiłki koncentruję się na tym, żeby przetrwać 😛 czyli dostarczyć sobie wszystkich niezbędnych wartości odżywczych i wspomagać odporność organizmu. Zwracam też uwagę na to, żeby nie tracić w kuchni czasu, który mogę poświęcić na dłuższe spanie 😉 Właśnie dlatego wieczorem piekę dietetyczne gofry, które rano służą mi za szybkie, pełnowartościowe i pyszne śniadanie. Są tak dobre, że można je jeść bez dodatków, chociaż ja skusiłam się na kiwi i syrop klonowy <3

dietetyczne gofry

Ta urocza plama po lewej to syrop klonowy 😉

Składniki:

  • 3 banany

  • 3 jajka

  • płatki owsiane

  • 2 łyżki nasiona chia

  • 2 łyżeczki masła klarowanego

Przygotowanie:

Zblenduj banany i jajka na gładką masę. Dokładaj płatki owsiane, aż do uzyskania gęstej i zwartej konsystencji. Na koniec dodaj nasiona chia, rozpuszczone masło i zblenduj całość jeszcze raz. Piecz gofry w dobrze rozgrzanej gofrownicy. U mnie trwało to ok. 3 min. Podawaj z ulubionymi dodatkami. Pamiętaj, że gofry są już bardzo słodkie 🙂 Z podanej ilości składników wyszło mi 8 gofrów.

Smacznego!

You Might Also Like