Czytaj na zdrowie Wokół tematu

#11 Czytaj na zdrowie

19 lutego 2016

czytaj na zdrowie

Miał być przepis na wegańskie, czekoladowe ciasto z buraka bez cukru, a będą linki. Czuję, że to szczyt moich możliwości, bo jestem już naprawdę zmęczona drugim tygodniem walki z dziwną infekcją oka. A luty zapowiadał się tak dobrze… Realizuję swój plan i śpię więcej. Ograniczenie ilości tekstów na blogu podziałało na mnie tak jak myślałam. Mam więcej motywacji, pomysłów i energii. Tak, chyba znalazłam złoty środek 😉 Poza tym zakochuję się w jodze coraz bardziej. W końcu wybrałam prowadzącą, do której chodzę na zajęcia. Póki co, tylko raz w tygodniu, ale coś czuję, że to się zmieni. Podoba mi się to, że każde zajęcia dedykowane są innym grupom asan, dzięki czemu czuję, że pogłębiam ruchy maksymalnie. W porównaniu z poprzednimi podejściami do jogi, teraz mogę naprawdę powiedzieć, że świadomie pracuję z ciałem. Koncentruję się na każdej części z osobna i na całości. Rozciągam we wszystkich 4 stronach. I czerpię z tego wielką przyjemność, choć wiele asan jest jeszcze poza moim zasięgiem 😉

A dziś chciałabym Wam polecić:

  1. Kolejny fantastyczny artykuł Kasi Gandor, tym razem na temat szczepień. Jeśli nie wiesz już co myśleć i co uznać za słuszne, to ten tekst zdecydowanie pomoże Ci się zdecydować. Dużo rzetelnych informacji i faktów naukowych, o których większość z nas nie wie.

  2. A u Moniki dużo ciekawej wiedzy na temat wit. D, o której tak często się teraz mówi. Suplementować czy nie? Zajrzyjcie do dr Lifestyle bo naprawdę się napracowała nad tym postem 🙂

  3. 70 pomysłów na roztoczenie nad sobą opiekuńczych skrzydeł, czyli Edyta i jej cudowne listy z propozycją dla każdego. Proponuję wybrać przynajmniej jeden punkt na tydzień 😀

  4. Nishka porusza ważny z punktu widzenia dziecka temat – oceny i pochwały. Szczęśliwi Ci, którzy nie znają tego problemu z autopsji 😉

  5. Jeśli ciągle narzekasz na brak czasu to sprawdź, czy nie robisz jednej z 15 rzeczy, przez które ten czas tracisz?  Natalia bardzo trafnie wskazała błędy, które codziennie popełniamy. Moim nr 1 jest prokrastynacja, a Twoim? 😉

Udanego weekendu!

You Might Also Like

  • Dwóch pierwszych tekstów nie czytałam, lecę nadrabiać 🙂

  • Tekst Kasi na temat szczepień także udostępniłam u siebie bo warto szerzyć mądre rzeczy. Wielu ludzi powiela coś zasłyszanego niekoniecznie sprawdzonego i wybucha potem histeria.

  • Dzięki za ciekawe linki 🙂

  • Dobrze, że znalazłaś złoty środek 🙂 Mam nadzieję, że z okiem jest już lepiej 🙂 Wspaniałej niedzieli:)

  • dziękuję za polecenie 🙂

  • Witaj w klubie, ja też aktualnie leczę infekcję oka.

    Tekst Edyty z 70 pomysłami na roztoczenie nad sobą opiekuńczych skrzydeł jest świetny 🙂

    • Tajemniczy wirus? 😉

      • Być może:) ja wylądowałam u okulisty z podejrzeniem zapalenia rogówki. Jednak na szczęście to trochę mniej groźny wirus lub alergia. Po kropelkach moje oczy czują się już całkiem dobrze 🙂

  • Idąc na zajęcia z jogi byłaś już przygotowana pod kątem dużego stopnia rozciągnięcia, czy może na zajęciach stopniowo można sobie to wyćwiczyć ?

    Bardzo ciekawe linki. Co do punktu piątego to u mnie tym błędem jest brak stuprocentowej obecności.

    • Nie byłam jakoś specjalnie przygotowana 🙂 Na zajęciach ćwiczysz na miarę swoich możliwości, a te z czasem się zwiększają 🙂 Także bez obaw

  • Natalia <3 Dziękuję za polecenie! Którąś z propozycji zdążyłaś wykorzystać?

    • Oczywiście. Nr 3 stał się moim nowym rytuałem, wyjątkowo przyjemnym 🙂 Nr 13 – nabyłam czytnik i czytam teraz wszędzie, w każdej wolnej chwili. Nadrabiam zaległości połykając kolejne pozycje 😀 Nr 27 – słucham mniej muzyki w tle, a więcej aktywnie, to taki kolejny sposób na trening uważności. Nr 38 – powoli próbuję wprowadzić jogę do domowych treningów.